Wednesday, January 23, 2013

KENANGAN MANIS 3A DI SELANGOR PADA 19 JAN 2013
AKMAR RASYAD,MUHD AQIL GHANI,MUHD MUHAIMIN

Pada 19 Januari 2013 Pukul 12.30 p.m saya n akmar akan melawat ke rumah Muhd Aqil Ghani
Pukul 2.30 p.m Bapa kepada Muhd Aqil Ghani ajak saya,akmar dan aqil mahu pergi ke Chicken Rice Shop utk Makan Lunch yang belanja oleh Bapa Muhd Aqil
Pukul 3.00 P.m kita baru selesai makan lunch selepas itu kita balik rumah semula di kelana jaya
Pukul 4.30 p.m saya,akmar dan aqil mahu pergi ke Dib Coffee Hawaii utk melawat berjumpa kawan lama semasa sek dulu.selama 30 mins on the way from aqil house at kelana jaya selepas sampai masuk ke damansara perdana sebab mahu cari restoran itu 
Pukul 5.15 p.m nasib baik sampai di damasara perdana lepas tu on the way to tempat DiB.
Pukul 5.30 p.m saya mahu tempahan minuam ialah coklat blended RM 9.00 sambil ambil gambar snap satu kedai dia...dan buat bual2 dengan akmar n aqil
Pukul 6.15 ptg we were go back to Aqil House at Kelana Jaya
Pukul 7.00 p.m saya n akmar sampai at Akmar House in Bukit Jelutong,Seksyen U8 Shah Alam

No comments:

Post a Comment